¿Que paso?

7 răspunsuri to "Inceputul sfarsitului pentru Zoso?"

daca demontez in 3 secunde jumatate de articol primesc ceva?

Da, zi ce vrei si daca pot, primesti.
Bine ai venit pe blogul meu 🙂

http://www.zoso.ro/2008/07/teste-numarul-de-lnga-nick.html

pluginul rupea sqlul si i-am dat disable pentru a merge blogul mai repede, mai ales cu traficul din ultimele zile.

asta a fost a doua jumatate.

prima vrea sa arate ca nu ma cac pe mine sa recunosc o chestie buna cand o vad. la fel cum il am si pe vlad petreanu in blogroll si il apreciez.

asadar, primesc un cadou?

Da, zi ce vrei (deja ai primit 4 link-uri NOFF gratis in articol, cinstea mea).

o ciucalata si sa recunosti ca ai gresit.

Daca sa iti pui intrebari inseamna sa gresesti, sunt FOARTE vinovat.
Sper sa mai vii pe-aici – eu vin la tine aproape zilnic si nu regret.
Bafta! 🙂

eventual si un update la post 🙂

Lasă un răspuns

